Re: [KONFERENCE] hjelperesøges til OO.org arrangement onsdag d. 6/11

Betyder det, at du medbringer nogle clienter? Så afstår jeg fra at tage
noget h/w med.

Regards/venlig hilsen
Hans Christian Andersen

                      Keld Jørn
                      Simonsen                 To:       sslug@sslug
                      <sslug@sslug>          cc:
                                               Subject:  Re: [KONFERENCE] hjelpere søges til OO.org arrangement onsdag d. 6/11
                      29-10-2002 17:58
                      Please respond to
                      sslug-konference

Jeg kan da godt tage min lille bærbare server med - og finde nogen
klienter hos DKUUG. Der er dansk openoffice 1.0 på.
Operativsystem Linux Rh 7.2 med ltsp.

Hilsen
keld

On Tue, Oct 29, 2002 at 01:22:45PM +0100, Hans Christian Andersen wrote:

> Hej Claus,
>
> Jeg kunne medbringe den hurtigste maskine, jeg har hjemme. Den er ikke
> særlig hurtig (400 Mhz), men den er installeret med OpenOffice både i
Linux

sslug@sslug

>                                                cc:

>                       29-10-2002 12:53         Subject:  Re: [KONFERENCE]
hjelpere søges til OO.org arrangement onsdag d. 6/11
>                       Please respond to

>                       sslug-konference

> Hvis du medbringer en maskine, så vil jeg gerne have at vide, hvilke
> styresystemer, du har tænkt at vise OpenOffice.org på.
>
> De herligste hilsner
> --
> |--------------------| er baseret på frie og åbne standarder, så enhver

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]