Re: [KONFERENCE] Spillehule!

Ask Holme wrote:
On 29 Oct 2002 17:27:01 +0100
Allan Eising Petersen <sslug@sslug> wrote:

Selvom der ikke er sket det store på markedet inden for linux-spil,
kunne jeg godt tænke mig igen at have en stand med nogle medhjælpere
som fremviste linuxspil. I år kunne det være meget godt at fokusere
på WineX, som har vist sig at være meget god til at spille Windows
spil i Linux/UNIX miljøer. Er det muligt at få lov til det?

Jeg støtter ihvertfald op om ideen og vil gerne bidrage med min WineX
licens (midlertidigt).

Taler vi om LinuxForum?

Det fremgår ikke tydeligt, men hvis det er tilfældet så flyt lilge diskussionen over på sslug@sslug

/kristian

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]