Re: [KONFERENCE] hjelpere søges til OO.org arrangement onsdag d. 6/11

Jeg kan da godt tage min lille bærbare server med - og finde nogen
klienter hos DKUUG. Der er dansk openoffice 1.0 på.
Operativsystem Linux Rh 7.2 med ltsp.

Hilsen
keld

On Tue, Oct 29, 2002 at 01:22:45PM +0100, Hans Christian Andersen wrote:

> Hej Claus,
>
> Jeg kunne medbringe den hurtigste maskine, jeg har hjemme. Den er ikke
> særlig hurtig (400 Mhz), men den er installeret med OpenOffice både i Linux
> og i Microsoft partitionerne. Og sandt at sige er OO noget langsom under
> Linux.
>
> Jeg kunne også tage en endnu ringere maskine med som så kunne demonstreres
> som tynd klient, hvis nogen har en clientserver at køre den op imod.
>
> Regards/venlig hilsen
> Hans Christian Andersen
>

>                       Claus Sørensen
> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]