Re: [KONFERENCE] hjelperesøges til OO.org arrangement onsdag d. 6/11

Hej Claus,

Jeg kunne medbringe den hurtigste maskine, jeg har hjemme. Den er ikke
særlig hurtig (400 Mhz), men den er installeret med OpenOffice både i Linux
og i Microsoft partitionerne. Og sandt at sige er OO noget langsom under
Linux.

Jeg kunne også tage en endnu ringere maskine med som så kunne demonstreres
som tynd klient, hvis nogen har en clientserver at køre den op imod.

Regards/venlig hilsen
Hans Christian Andersen

                      Claus Sørensen
                      <sslug@sslug>             To:       sslug@sslug
                                               cc:
                      29-10-2002 12:53         Subject:  Re: [KONFERENCE] hjelpere søges til OO.org arrangement onsdag d. 6/11
                      Please respond to
                      sslug-konference

Hans Christian Andersen wrote:

> Jeg vil meget gerne give en hånd med.
> Jeg er medlem af SSLUG og vil gerne være aktiv i forbindelse med Open
> Office (og open source i almindelighed)
> Til konferencen kan du bruge mig til de praktiske opgaver og i et vist
> omfang til demonstration af Open Office.
> Jeg kan findes på to adresser: privat på sslug@sslug og på jopbbet på
> sslug@sslug

Hvis du medbringer en maskine, så vil jeg gerne have at vide, hvilke
styresystemer, du har tænkt at vise OpenOffice.org på.

De herligste hilsner
--
|   Claus Sørensen   | Jeg vil leve i en verden,  hvor al kommunikation
|     sslug@sslug     | har friheden til at vælge.
| http://www.chbs.dk |                             Claus Sørensen, 2001

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]