Re: [KONFERENCE] hjelpere søges til OO.org arrangement onsdag d. 6/11

Hans Christian Andersen wrote:

> Jeg vil meget gerne give en hånd med.
> Jeg er medlem af SSLUG og vil gerne være aktiv i forbindelse med Open
> Office (og open source i almindelighed)
> Til konferencen kan du bruge mig til de praktiske opgaver og i et vist
> omfang til demonstration af Open Office.
> Jeg kan findes på to adresser: privat på sslug@sslug og på jopbbet på
> sslug@sslug

Hvis du medbringer en maskine, så vil jeg gerne have at vide, hvilke
styresystemer, du har tænkt at vise OpenOffice.org på.

De herligste hilsner
--
|   Claus Sørensen   | Jeg vil leve i en verden,  hvor al kommunikation
|     sslug@sslug     | har friheden til at vælge.
| http://www.chbs.dk |                             Claus Sørensen, 2001

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]