Re: [KONFERENCE] hjelpere søges til OO.org arrangement onsdag d. 6/11

Sidsel Jensen wrote:

> Claus Sørensen arbejder på at få gang i et dansk (og nordisk)
> OpenOffice.org initiativ. I den forbindelse har han arrangeret et
> storstilet OO.org arrangement på Symbion onsdag d. 6/11 kl. 19 - 21

Hvis der er nogen, som har spørgsmål om arrangementet, så følger jeg også
med på listen her.

Jeg regner med små 100 besøgende.

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen             Befri dit kontor med en åben pakke
Ansvarlig for Danmark     OOo OOo OOo OOo OOo OOo OOo OOo OOo

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]