Re: [KONFERENCE] Billet(gen)salg

On Thu, 2002-02-28 at 11:24, Esben Haabendal Soerensen wrote:
> Hej
>
> Jeg står i den sørgelige situation at jeg ikke kan komme til
> Linuxforum 2002.  Øv.
>
> Og så er 10000^H^H kr spørgsmålet: Er det muligt at videresælge sin
> billet ?  Skal jeg låne noget ID ud til en eventuel køber for dermed
> at få ham til at lade som om han er mig, eller kan en anden person
> godt komme ind på mit billetnummer ?

Jeps. Du overdrager bare dit billetnummer til hvem der nu end vil købe.

/kristian

--
Kristian Vilmann - sslug@sslug

LinuxForum 2002 * Tel: 3917-9944 * Cell: 2215-9895

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]