Re: [KONFERENCE] Hjælp fredag eftermiddag

Hej Hanne

Du skal være hjerteligt velkommen
Man kan jo altid bruge ekstra hånd :)

også selvom det først er efter ESR foredraget...

Det gælder også andre, der måske har en ledig stund fredag aften.
I må gerne komme forbi og hjælpe med at gøre Linuxforum klar !
Der er masser af arbejdsopgaver.

mvh. Sidsel
P.S. T-shirtsne er blevet rigtig flotte :)
Is the CEO the web equivalent of captain Ahab -
willing to sacrifice the entire crew in his mad
quest for the E-Whale ?
                                - NetSlaves

On Thu, 28 Feb 2002, Hanne Munkholm wrote:

> Jeg kan godt komme og hjælpe i morgen fredag hvis der
> er brug for det, men først efter ESR foredraget.
>
> Skal jeg komme?
>
> /hanne

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]