Projector ?

Har vi skaffet 1024*768 projector.
Jeg har lovet Peter T. at låne en på anden hånd hvis ikke andre kunne.
Jeg har ikke hørt noget (Jeg ved godt Peter har meget travlt).
Hvis jeg skal låne, skal jeg sikre at vi på en eller anden måde er
forsikret.

Poul-Erik Hansen.
sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]