Re: [KONFERENCE] Hjælp med at sætte LinuxForum op på næste fredag

On Mon, 25 Feb 2002 23:29:26 +0100 (CET), Peter Toft <sslug@sslug>
wrote:

>Jeg tager til Symbion efter at have afleveret ESR
>på DIKU - men jeg kan godt forstå hvis nogen vil høre
>foredraget kan jeg godt forstå dem :)

Jepsen det er en værre gang tis (undskyld udtrykket) *S* ..

Jeg tvivler på det falder i god jord hos videofolkene hvis jeg først
kommer traskende henad kl. 18 ..
Hanne er du ikke frisk på at tage et cam med til DIKU foredraget ?
*S*

Hilsen Gitte

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]