Re: [KONFERENCE] Hjælp med at sætte LinuxForum op på næste fredag

On Mon, 25 Feb 2002, Hanne Munkholm wrote:

> <snip>

> Fra sslug@sslug:

> Nu er mit spørgsmål, om I vil have man skal tage til Eric
> Raymond foredrag eller komme og hjælpe med at stille op, da
> det så vidt jeg kan se er samtidig. Og arrangørerne af ESR
> foredrag overlapper med LinuxForum arrangørerne såvidt jeg
> ved...

Det gør det ikke.

> What to do? Skal vi allesammen komme og knolke og lade Eric
> tale for sig selv, eller skal vi komme og høre Eric og dukke
> op i Symbion henad kl. 18, lige til pizza-tid, og komme sent i
> gang med arbejdet?

Jeg tager til Symbion efter at have afleveret ESR
på DIKU - men jeg kan godt forstå hvis nogen vil høre
foredraget kan jeg godt forstå dem :)

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
*BSD-konference kommer 2. marts 2002 i Symbion.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]