Re: [KONFERENCE] Hjælp med at sætte LinuxForum op på næste fredag

On Sat, 23 Feb 2002, Peter Toft wrote:

> Fredag den 1/3 om eftermiddag/aftenen har vi brug for
> din hjælp - der skal sættes konferencegrej op og alt
> skal være klar.

<snip>

Fra sslug@sslug:
> FREDAG D. 1/3 kl. 16.00 - 17.00 i LILLE UP1
>
> Sted : Datalogisk Institut, Universitetsparken 1, 2100
> Østerbro
>
> Eric S. Raymond - Forfatteren til bogen "The Cathedral and
> the Bazaar".

Nu er mit spørgsmål, om I vil have man skal tage til Eric
Raymond foredrag eller komme og hjælpe med at stille op, da
det så vidt jeg kan se er samtidig. Og arrangørerne af ESR
foredrag overlapper med LinuxForum arrangørerne såvidt jeg
ved...

What to do? Skal vi allesammen komme og knolke og lade Eric
tale for sig selv, eller skal vi komme og høre Eric og dukke
op i Symbion henad kl. 18, lige til pizza-tid, og komme sent i
gang med arbejdet?

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

"We are but packets in the Internet of life."
-- Mike, Columbia Internet

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]