Re: [KONFERENCE] bof

On Mon, Feb 25, 2002 at 08:01:05PM +0100, Peter Toft wrote:

> Emnet er godt - og faktisk kunne du måske være en
> superhelt at tage over til Lund tordag og snakke om det
> på hyggemødet der. Jeg tror Martin ville blive meget
> glad for den hjælp.

Jamen det kunne jeg jo nok godt. Jeg kunne dog så godt
tænke mig en maskine at demoe på, dvs noget der skal
kunne lege tynd terminal. Det eneste jeg skal installere
på den er en diskette den kan boote over nettet på.

Dvs en PC med netadgang, helst med PCI-bus (det gør
det nemmere/automatisk at finde ud af hardware).
Jeg har så serveren med i lommen (tasken)

Hilsen
keld

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]