Re: [KONFERENCE] bof

On Mon, 25 Feb 2002, Keld Jørn Simonsen wrote:

> OK da, jeg troede bare BOFs var noget rimeligt impulsivt som
> kunne faktisk klares også på selve dagen.
>
> er der mulighed for at optræde med en planche?

Sorry - det har ikke været planen at have posters i år.
Pladsen er heller ikke rigtig til det og endelig så har
programmet været færdigt for længst. Som de andre skrev
det så kunne vi tage det ind for et par mdr. men ikke
nu.

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
*BSD-konference kommer 2. marts 2002 i Symbion.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]