Re: [KONFERENCE] efterspørgsel : maskine til demo-rummet

> 	Jeg tager en lile mini-FW kasse med. (25x20cm).

	Det var den jeg mente, med ovenstående...

> 	Jeg kan også tage min G3 med NetBSD på.

	Fedt ! Snup den med
	- så laver vi et "macs med unix på" display :))

	mvh. Sidsel

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]