Re: [MISC] Hjælp med at sætteLinuxForum op på næste fredag

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Det sker i Symbion, Fruebjergvej 3, 2100 Kbh Ø - og der
> vil være arbejdsopgaver fra kl. 15 og fremefter.

Jeg regnede med at der var behov, så jeg har allerede planlagt at være
der fra omkring klokken 16.

> Svar på <sslug@sslug>

Svovle bande mail/news-system som ikke virker optimalt bande svovle.
(Jeg må nok holde op med det. Det ender bare med at Størner kommer med
et tilbud jeg ikke vil tage imod)

--
Emacs er det eneste modernede styresystem der ikke er multitrådet.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]