Re: [KONFERENCE] Bof-lokaler

tirsdag den 12. februar 2002 02:43 skrev Ole Tange:
> Ja, jeg _ved_ godt, det er _lige_ lovligt sent at komme i tanke om det,
> men jeg mindes, at BoF'erne altid trak ud og at der derfor aldrig nåede
> at blive luftet ud i lokalet, hvilket ikke var særligt rart.
>
> Da vi har 3 lokaler (M5, M6, M9) til BoF, men vi i realiteten kun
> bruger 2 (M5 og M6), så vil jeg hermed foreslå, at man flytter 2 BoF'er
> til M9, så der aldrig er mere end 2 BoF'er efter hinanden.

> Et alternativ kunne være at flytte dem dynamisk, så hvis ens BoF-lokale
> var optaget af andre (fordi den tidligere BoF trak ud), så satte man en
> seddel ved døren og gik ned i M9.

Jeg synes bedst om alternativet, så der ikke behøver at blive foretaget
ændringer i programmet - problemet er så, hvis begge BOF'er trækker ud.

I størst muligt omfang bør man begrænse BOF'erne til 50 minutter, hvor
man også får aftalt evt. videre forløb (oprette en liste, sætte sig ned i
hjørnet af kantinen etc.)
--
De herligste hilsner     _/
                      __/ | +              Jeg vil leve i en verden, hvor

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]