Re: [KONFERENCE] Bof-lokaler

On Tue, 12 Feb 2002, Ole Tange wrote:

> Ja, jeg _ved_ godt, det er _lige_ lovligt sent at komme i tanke om det,
> men jeg mindes, at BoF'erne altid trak ud og at der derfor aldrig nåede at
> blive luftet ud i lokalet, hvilket ikke var særligt rart.
>
> Da vi har 3 lokaler (M5, M6, M9) til BoF, men vi i realiteten kun bruger 2
> (M5 og M6), så vil jeg hermed foreslå, at man flytter 2 BoF'er til M9, så
> der aldrig er mere end 2 BoF'er efter hinanden.

Vi skal have coord-møde i morgen, hvor vi skal have
set bl.a. på dette - umiddelbart skal vi nok bruge
endnu et lokale til de store SMP-maskiner. Der kommer
mere om dette i morgen aften...

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
*BSD-konference kommer 2. marts 2002 i Symbion.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]