Re: [KONFERENCE] =?ISO-8859-1?q?Hj=E6lpere= er nu fundet!!

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Nej

Så må jeg jo afsætte min....

Det skulle dog ikke være noget problem, enhver kan jo bare troppe op
og påstå at vedkommende hedder Peter Makholm, der plejer jo ikke
ligefrem at være tjek af id-kort.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:42 CEST [an error occurred while processing this directive]