Re: [ITPOLITIK] Telenor kalt inn på teppet - Vil selge internettrafikk

Martin Møller Skarbiniks Pedersen skrev:
Har du et eksempel på en URL, som jeg kan bruge til at tjekke?

Hej Per, URL ? Jeg tror ikke du forstår hvad multicast klassen kan bruges til. Den kan f.x. ikke bruges til URL'er.

Hej Martin,

Mange tak for besvarelsen.

Du har 100% ret i, at jeg ikke aner spor om emnet, men så vidt jeg kan se, er det ikke noget, jeg (og de fleste andre TDC-kunder) umiddelbart har det store behov for.

Vil tage et selvstidium for ikke at stille alt for dumme spørgsmål en anden gang :-)

mvh Per