Re: [ITPOLITIK] Høringsva r til Dansk Standard vedr. ISO og OOXML

On Sun, Jun 17, 2007 at 09:40:56PM +0200, Eskild Nielsen wrote:

> Det er desværre undgået ISOs sekretariatss opmærksomhed, at ISO har
> vedtaget en standard for dokumentformater i maj 2006.

nej, det er det altså ikke. Men det tager tid at ændre procedurerne.
Det er faktisk mig der har foreslået at man kan bruge ODF internt i ISO,
og vi regner med på mødet i Paris i juli at kunne vedtage forslag til dette.

Dernæst skal der så laves skabeloner.

Hilsen
keld