Re: [ITPOLITIK] DKUUG konference handlede ikke om MS-OOXML

On Fri, 08 Jun 2007 10:45:06 +0200
Steen Jensen <sslug@sslug> wrote:

> Burde vel egentlig sendes som ganske almindelig åbent brev til alle
> aviser i Danmark. Mange af dem læser jo CW, og der kommer der nok
> ikke så meget dementi. SSLUG har jo de ajourførte lister fra seneste
> åbne brev.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Steen Jensen

Tak for dette respons. Lige nu ville jeg gerne have den ajourførte liste
med avisernes adresser. Alternativet, at forsøge at sende denne her som
meddelelse fra SSLUG, kunne jeg jo også prøve, men jeg er bange for at
det kommer til at tage for lang tid.

Jeg tror jeg prøver at samle en liste med avisernes adresser.

VH/Donald