Re: [ITPOLITIK] Microsofts Multimedie-patentsag mod Eolas

Ole Tange wrote:

> Det gjorde IT-Pol også, da den var oppe sidst (i 2003).
> http://itpol.dk/sager/swpat/pm_microsoft_eolas_news/

De fleste synes vel også at den erstatning MS' blev idømt at betale til
Alcatel på $1,5 bn var helt hen i vejret, ifm. et MP3-patent.

Ved dog ikke helt om jeg vil støtte MS - jeg er mere tilbøjelig til at håbe
på endnu en udstilling af hvor dårligt sw-patent-systemet fungerer.

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk