Microsofts Multimedie-patentsag mod Eolas

I http://www.version2.dk/artikel/2709 står bl.a. at Microsoft er blevet
sagsøgt af Eolas der "mener at have amerikansk
patent på ideen om at indlejre multimedieindhold som f.eks.
Flash-film i websider"

Og: "På sin side har Microsoft prominente folk som Tim Berners-Lee, manden der opfandt World Wide Web, som bakker op om Microsofts synspunkt, der siger, at andre var ude med ideen før den blev præsenteret af de forskere, som Eolas repræsenterer."

Her er da en enestående chance for os at støtte Microsoft for en gangs
skyld!

Jeg ved at jeg personligt skal passe på ikke at gøre min interesse for
IT politik til et Anti-Microsoft korstog, så jeg synes det er dejligt at
der nu er en sag hvor jeg helt ærligt håber at Microsoft vinder sagen.

Peter
--
Peter Valdemar Mørch
http://www.morch.com