Re: [ITPOLITIK] Vedr.: [ITPOLITIK] Helsidesannonce i et par dagblade

On Tue, 15 May 2007 10:11:15 +0200, Kim Schilling/DDS <sslug@sslug>
wrote:

>Hvis der kommer en ansøgning om bidrag til en helsidesannonce, der redegør
>for situationen ifht. ODF og OOXML  til SAMDATA københavn.
>Så skal jeg med glæde fremlægge den for bestyrelsen.
>
>(- Men er tiden ikke løbet fra annoncer i dagblade, når nu selv blair
>bruger youtube når han har noget han skal formidle)

Jeg er mere forundret over at det åbne brev ikke står på www.sslug.dk.
Det burde da være hovedhistorien på siden og ikke den 15 år gamle "Den
store danske ordliste" (ok, jeg overdriver). Overskriften er "Netop
nu" og så har vi noget stående som tilsyneladende er 8 år gammelt som
vores top historie.

Hvad med om vi starter med at benytte de evt. penge til helsides
annoncer på at købet lidt opdatering af vores hjemmeside?

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]