[ITPOLITIK] Helsidesannonce i et par dagblade

God idé med det åbne brev, men jeg synes også, vi skal henvende os mere direkte til vores medborgere - dem tror jeg ærlig talt, politikerne er mere nervøse for.

Jeg foreslår derfor, vi laver en helsidesannonce i et par dagblade, hvor vi kort fortæller, hvor vigtig situationen er nu, hvad åbne standarder er og slår fast, at folk kan blive ved med at bruge Microsoft i fremtiden, og det er OK med os, så længe vi har åbne standarder (og det kan kun være ODF, da OOXML ikke er åben pt).

Det er en dyr løsning med sådan nogle annoncer - hvor dyr er jeg dog ikke klar over pt - og det kunne være fristende at få nogle virksomheder med på det, men jeg synes, vi skal prøve at finansiere det selv - som de bekymrede borgere, vi er. Jeg lægger gerne for med de første 2k kr.

Er der andre, der vil være med?

/Thøger

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]