Re: [ITPOLITIK] Åbent brev til folketinge t IT-ordfører og IT og telestyrelsen om B103 og MSOOML

I sslug.itpolitik, skrev Steen Jensen:

>  Det er mere læsevenligt uden MS foran, den er ikke spor veldokumenteret,
>  og ved at udelade MS foran kan man ikke kritisere dig for at hade MS.
>  Det er klart for enhver, at OOXML er ejet af MS.

Hvis det var klart for enhver at OOXML var ejet af MS, så havde vi ikke
behov for at råbe vagt i gevær nu, så var denne diskution overstået.
Ergo, det er ikke klart for enhver.

Jeg kunne skrive "Microsofts Office OpenXML" hele vejen, men det bliver
lige langt nok.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]