Re: [ITPOLITIK] Åbent brev til folketinget IT-ordfører og IT og telestyrelsen om B103 og MSOOML

I sslug.itpolitik, skrev Bjarne Wichmann Petersen:

>  Jeg ville stryge MS'et i MS-OOXML. Det får det til at lyde som en kritik af
>  Microsoft frem for en kritik af OOXML. Husk at det er Microsoft fanboys (V&K)
>  du henvender dig til.

Når det nu ikke er synderligt meget andet end en veldokumenteret
leverandørejet standard fra Microsofts side, så har jeg svært ved at se
at MS-OOXML ikke er korrekt.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]