Re: [ITPOLITIK] Kritikpunkter til Rambøll ra ppporter?

I sslug.itpolitik, skrev E. Sjørlund:
>  Jeg mener, at det er ret væsentligt at understrege, at valget af en åben
>  dokumentstandard ikke indebærer hverken til eller fravalg af
>  tekstbehandler - det eneste der skal til er en fornuftig bruger-adfærd,

Det ville jeg også betragte som rigtigt, under forudsætning af at:
* MS OOXML _er_ en åben standard.
* MS OOXML _er_ fuldt dokumenteret (ikke kun 95%)
* MS OOXML _kan_ implementeres uden at skulle bekymre sig om licensering
  og patenter fra Microsofts side.

Da det ikke er tilfældet, så vil et valg af Microsofts dokumentstandard
også være et tilvalg af tekstbehandler.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]