Re: [ITPOLITIK] Kritikpunkter til Rambøll ra ppporter?

Martin Schlander skrev:

> 1) Rapport om økonomiske konsekvenser med to standarder:
>
> * "Formatet (ODF) understøtter kontorpakkerne OpenOffice og Staroffice" (s.
> 33). Det er vel omvendt - og formatet understøttes også af KOffice, Google
> docs, NeoOffice m.fl.
> http://opendocumentfellowship.org/applications
>
> WordPerfect og Lotus Notes er på vej.
>
> * Det er positivt at det forudsættes at modtagende myndighed _skal_ kunne
> modtage begge formater (s. 35).
>
> * De antager et tidsforbrug på nul til konvertering af *.doc -> *.docx. Jeg
> [...]
'Man' antager (så vidt jeg har forstået en gennemgang) i beregningen at
Vista+Office2007 under alle omstændigheder udrulles i forceret tempo i
forbindelse mede at B103 implementeres, og samtidig skal der så bruges
endnu en kontorpakke til på hver maskine til ODF. I det scenarie kommer
der så stor spildtid fordi man skal konvertere manuelt OOXML -> ODF og
ODF -> OOXML ved hver udveksling! Dette virker i givet fald helt absurd
på undertegnede

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]