Re: [ITPOLITIK] SSLUG stø tter Microsoft's OOXML!

Altså, vi skal kun have én standard. To standarder er en opsplitning af
markedet, og ikke noget vi skal stræbe efter.

Hilsen
keld

On Thu, May 10, 2007 at 10:32:32AM +0200, Bjarne Wichmann Petersen wrote:
> Se, det ville jo være en overskrift, der ville skabe noget opmærksomhed. ;-)
>
> Hvad hvis man som tankeeksperiment lod SSLUG gå ud og støtte 2 format løsning
> (og dermed OOXML) UNDER BETINGELSE AF at:
>
> a) at de "2%" (eller hvor meget det nu er) af OOXML som er lukkede /
> applikationsspecifikke fjernes fra OOXML og / eller
>
> b) Microsoft forpligter sig til *inden* 1. januar 2008 at udvikle *og*
> vedligeholde en OOXML / ODF translator som giver en 100% (ikke 99,99%) af
> OOXML i bla. OpenOffice. Denne translator skal udgives under en OSI-godkendt
> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]