Re: [ITPOLITIK] Hvilke netbanker virker firefox2 ikke på, og hvorfor?

Flemming Bjerke wrote:
> Det virker stadig ikke. Vi har kun løse rygter om at det vist nok, måske,
> skulle blive fixet (hvis ikke ....). Det er vel ikke helt tilfældigt at de
> ikke officielt tør lægge på nettet at det fixer de hurtigt muligt. Det
> betyder også at det er upålideligt.

Udover at David, som arbejder med support, sagde at de forventede at have
rettelserne på plads natten tirsdag til onsdag. Så modtog jeg følgende svar
på min henvendelse:

"Det er korrekt at der er gennemført en opdatering vedr. servercaching der
giver problemer med Firefox 2.
Der arbejdes på at løse dette, så indtil da skal du anvende Firefox 1 i
stedet.

Der er ingen aktuelle planer om at yde officiel support på IE eller Safari,
på henholdsvis Windows og Mac.

Dette skal dog ikke opfattes som at man ikke kan anvende disse til at gå på
webbank med, som du allerede selv har erfaret.

Mvh.

Kim Sonne
BEC"

Jeg ved ikke lige hvad han taler om mht. IE/Safari på Win/Mac - i min
skrivelse havde jeg foreslået officielt at understøtte Firefox - da de så
ville kunne henvise såvel Linux- som Mac- og *BSD-brugere til den browser -
og Windows-brugere for den sags skyld.

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk