Re: [ITPOLITIK] Hvilke netbanker virker firefox2 ikke på, og hvorfor?

Martin Schlander wrote:

> Fulgte du ikke den anden tråd du selv startede til ende?
Jo

> BEC indførte noget servercaching, hvad det så end præcist går ud på, det
> er Firefox 2.0 åbenbart elendig til, hvor FF <=1.5 og andre
> non-gecko-browsere håndterer det fint.

Ja, jeg ved heller ikke hvad der mere præcist er tale om. Det lyder nærmest
som om FF2 er blevet forringet ift. FF1.5 hvad angår servercaching.

> Men BEC forventede at gennemføre en
> rettelse tirsdag nat der skulle løse problemet med Firefox 2.0.
>
> Jeg har endnu ikke haft behov for at foretage en betaling siden da, så jeg
> skal ikke kunne sige om rettelsen er gennemført og fungerer.

Det virker stadig ikke. Vi har kun løse rygter om at det vist nok, måske,
skulle blive fixet (hvis ikke ....). Det er vel ikke helt tilfældigt at de
ikke officielt tør lægge på nettet at det fixer de hurtigt muligt. Det
betyder også at det er upålideligt.

Flemming