Re: [ITPOLITIK] Hvilke netbanker virker firefox2 ikke på, og hvorfor?

bjerke wrote:
> Jeg mener at det nu er veldokumenteret at firefox2 på nogen banker ikke
> mere kan bruges til at overføre penge. Et kendt symptom er: Når koden ved
> betaling er tastet ind, får man meddelelsen: Du er allerede logget ind
> (ja, det vidste jeg godt!). Men andre symptomer er vel også mulige.
>
> Nu mangler vi tre ting:
>
> 1. Liste over hvilke banker Firefox ikke fungerer på mere?
> Det gælder i hvert tilfælde:
> - Forstædernes bank
> - Faelleskassen
>
> 2. At fatte hvad der er galt?

> [...]

Fulgte du ikke den anden tråd du selv startede til ende?

BEC indførte noget servercaching, hvad det så end præcist går ud på, det er
Firefox 2.0 åbenbart elendig til, hvor FF <=1.5 og andre non-gecko-browsere
håndterer det fint. Men BEC forventede at gennemføre en rettelse tirsdag
nat der skulle løse problemet med Firefox 2.0.

Jeg har endnu ikke haft behov for at foretage en betaling siden da, så jeg
skal ikke kunne sige om rettelsen er gennemført og fungerer.

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk