Re: [ITPOLITIK] Hvilke netbanker virker firefox2 ikke på, og hvorfor?

I sslug.itpolitik, skrev bjerke:
>  Jeg mener at det nu er veldokumenteret at firefox2 på nogen banker ikke mere
>  kan bruges til at overføre penge. Et kendt symptom er: Når koden ved
>  betaling er tastet ind, får man meddelelsen: Du er allerede logget ind (ja,
>  det vidste jeg godt!). Men andre symptomer er vel også mulige.
>
>  Nu mangler vi tre ting:
>
>  1. Liste over hvilke banker Firefox ikke fungerer på mere?
>  Det gælder i hvert tilfælde:
>  - Forstædernes bank
>  - Faelleskassen

BEC's webbank applikation virker idag. (jeg ved ikke om den har fejlet)
Jeg benytter Amagerbanken.

De gange der har været problemer har jeg ringet til min bankrådgiver og
eftertrykkeligt fortalt at det er DERES problem og ikke MIT .. og hvis
de ikke får problemerne løst så må de bare udføre de ting gratis når jeg
ringer til dem ellers skifter jeg bank.

Den process mener jeg er den eneste rigtige i situationen.

>  2. At fatte hvad der er galt?
>
>  3. Skrive til de relevante banker og pressen og forsøge at lave et helvedes
>  postyr.

Enig, men det ville være godt at have et overblik over omfang og 2
inden.

Jesper