Re: [ITPOLITIK] Firefox dur ikke mere til webbank

mandag 19 februar 2007 17:28 skrev Martin Schlander:

> David Jochumsen som nogle måske kender fra Linuxparty eller Sandkassen i
> Roskilde, oplyser at der skulle være en rettelse på vej, som gerne skulle
> være ude tirsdag nat.

Hils ham og sig tak. Jeg bliver nødt til at ringe til min bank i dag og bede
dem om at overføre penge for mig.... det koster jo også bankerne penge.

Mvh

Mads

Microsoft prints their own money. Head of MS, Bill Gates, has promised to
give away $550000 worth of software to the Peru state, after Peru had
debated making Open Source software mandatory in the Peru state
administration. Nice photo:
http://www.microsoft.com/presspass/images/misc/07-15perueducation_l.jpg
                         - 20020717