Re: [ITPOLITIK] Firefox dur ikke mere til webbank

Martin Schlander wrote:

> Ja, han arbejder med support på skidtet. Burde jeg nok have nævnt.
>
> Han havde desuden meget andet interessant info. Det havde intet med det
> aktuelle virusproblem men var en planlagt ændring omkring servercaching -
> og han fastholder at det er Firefox der er skyld i problemerne.
>
> Desuden har de kun 2% Firefox-brugere på netbanken, det ser de
> tilsyneladende som et argument for at ikke at prioritere den ret højt, men
> jeg synes umiddelbart at det viser at der er problemer med deres tjeneste.
> Og så tester de åbenbart deres ændringer på Firefox, selvom den ikke er
> [...]
Jeg syntes det er fint at de tester på Firefox, men de 2%, vil jeg
personligt mene at, det skyldes at der ikke er lige så høj prioritet, som
IE. De vil jo nok svare til sådan en mening at, det somsagt er en personlig
mening.

Thumps up, fpr at de aligevel tester på Firefox

Med venlig hilsen

Jan Trøjgaard