Re: [ITPOLITIK] Firefox dur ikke mere til webbank

Jan Trøjgaard wrote:
> Kender ikke David, er han tilknyttet BEC?

Ja, han arbejder med support på skidtet. Burde jeg nok have nævnt.

Han havde desuden meget andet interessant info. Det havde intet med det
aktuelle virusproblem men var en planlagt ændring omkring servercaching -
og han fastholder at det er Firefox der er skyld i problemerne.

Desuden har de kun 2% Firefox-brugere på netbanken, det ser de
tilsyneladende som et argument for at ikke at prioritere den ret højt, men
jeg synes umiddelbart at det viser at der er problemer med deres tjeneste.
Og så tester de åbenbart deres ændringer på Firefox, selvom den ikke er
officielt supportet.

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk