Re: [ITPOLITIK] Københavns kommune skal skære ned få folkeskolen

http://www3.kk.dk/Service/B%C3%B8rn%20og%20unge/I%20skole/Skolevalg/Adresser/P%C3%A5%20folkeskoler%20i%20K%C3%B8benhavn.aspx

> Har vi nogen insiderviden om hvordan ting foregår i kk (københavns
> kommune)?
> jeg har prøvet at snakke med deres skole-it-afdeling.
> De virkede meget centralt styrede, og det var nærmest (helt) umuligt at
> få lov at holde et foredrag for dem om Linux. Det skulle de nok selv
> ordne. Ingen udefra skulle komme og fortælle dem noget.
> Det kunne være rart at tale med nogen lærere fra kk.
>
> Og jeg tror det er bedre at gå ind ovenfra, via politikerne.
>
> Hilsen
> keld

Paris plans to distribute 175,000 copies of OpenOffice to students
http://opendocument.xml.org/node/219

Hilsen Jørgen