Re: [ITPOLITIK] Firefox dur ikke mere til webbank

Steen Jensen wrote:

> Så kan du godt hilse ham og sige, at det er noget sludder. FF virker
> stadigvæk til betalinger. Ingen problemer her.

Jeg undrede mig selv over denne tråd, da jeg længe har brugt FF2.0 til
netbank uden problemer. Men i går oplevede jeg følgende med Forstædernes
Bank.

Jeg vil overføre penge til en ekstern konto, alt går fint, men når jeg
indtaster min kode for at godkende betalingen får jeg en fejlbesked der
siger "Du er allerede logget ind". Heldigvis kunne jeg gennemføre
betalingen med konqueror. Jeg har aldrig oplevet noget lignende før, og jeg
forsøgte mange gange med samme resultat, så måske oplever jeg samme fænomen
som Flemming omtaler.

Måske har de foretaget en eller anden panikændring i forbindelse med den
virus der er i omløb på det der Windows operativsystem, som gør at folk får
lænset deres konti.

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk