Re: [ITPOLITIK] Firefox dur ikke mere til webbank

Steen Jensen skrev:

Men det kan godt være at Flemming har fat i noget for den virker ikke så godt længere. Nu spørger den hver gang om jeg er kunde i forvejen og jeg skal nu skrive mit kontonummer hver gang og det tager nogle minutter at logge ind.

Det kunne lyde som om, du mangler et flueben i "Husk brugernummer". Skandiabanken kører på BEC.

Nej, det har husket.
Mit gæt ville ellers være noget med java-script eller cookis og Firefox extensions, men jeg mener at have sat det rigtigt op. Og det virker jo trods alt, så jeg har ikke undersøgt det nærmere.

--
Niels