Re: [ITPOLITIK] Firefox dur ikke mere til webbank

Steen Jensen wrote:

> Det kunne lyde som om, du mangler et flueben i "Husk brugernummer".
> Skandiabanken kører på BEC.
Jeg bruger FF2, hos Arbejdernes Landsbank, jeg kan sagtens logge ind og
bruge alle funktioner, dog er der problemer hvis jeg bruger det numeriske
tastatur, så kan jeg ikke indsætte bogstaver. Jeg er nød til at køre både
tal og bogstaver, på qwerty-delen.
Så jeg tror ikke at det har noget med FF2, at gøre.

med venlig hilsen
Jan trøjgaard