Re: [ITPOLITIK] Københavns kommune skal s kære ned få folkeskolen

Jim Oksvold skrev:
Og jeg tror det er bedre at gå ind ovenfra, via politikerne.

Hilsen
keld

Synes å være riktig observert. Politikere er veien - hvis det overhodet finnes en vei. Det er i alle fall observasjonen i Norge.

Jeg tror også, den politiske vej har størst effekt. Men samtidig, tror jeg, det er godt at gøde jorden på skolerne. Kan vi finde "allierede" dér kan politikerne mødes fra to sider på én gang.

Jeg prøver at undersøge skolernes it-situation i næste uge.

/Thor

Mvh Jim Oksvold

sslug-itpolitik er, som SSLUGs øvrige emaillister, et frit debatforum hvor hvert enkelt medlem er ansvarlig for sine egne indlæg. Indlæg #20115