Re: [ITPOLITIK] Firefox dur ikke mere til webbank

On Thu, 15 Feb 2007 16:09:57 +0100, bjerke <sslug@sslug> wrote:
> Firefox 2.0 dur ikke mere til webbank. Jo, Firefox 1.5 gør. Og mozilla
> virker også. Det skyldes de ændringer vedr. servercaching der er lavet i
> firefox, og at bankerne gi'r fanden linuxbrugere!!!!

hvilken bank taler du om? jeg bruger Jyske Netbank dagligt via Firefox 2.0.1
uden problemer. Deres netbank har virket under linux lige så længe som jeg kan
huske (pånær en mindre fejl i en tidligere java applet det beregnede en md5 sum).

--
Kim Schulz