Re: [ITPOLITIK] København s kommune skal skære ned få folkeskolen

On Thu, Feb 15, 2007 at 01:28:27AM +0100, Jørgen Kristensen wrote:

> Hej alle
>
> jeg har fundet navne og e-mail adresser på de Københavnskefolkeskoler på
> nettet.
> http://www3.kk.dk/Service/B%C3%B8rn%20og%20unge/I%20skole/Skolevalg/Adresser/P%C3%A5%20folkeskoler%20i%20K%C3%B8benhavn.aspx
>
> Jeg overfører e-mail adresserne til min thunderbird adressebog.
>
> Når adresserne og e-mails er overført kan vi nemt sende
>   1. papirbreve til alle skolerne
>   2. e-mails med en PDF fil vedhæftet til opslagstavlen på lærerværelset.
>   3. sende invitation til en aften med mulighed for at høre mere om OOo samt
> [...]

Har vi nogen insiderviden om hvordan ting foregår i kk (københavns
kommune)?
jeg har prøvet at snakke med deres skole-it-afdeling.
De virkede meget centralt styrede, og det var nærmest (helt) umuligt at
få lov at holde et foredrag for dem om Linux. Det skulle de nok selv
ordne. Ingen udefra skulle komme og fortælle dem noget.
Det kunne være rart at tale med nogen lærere fra kk.

Og jeg tror det er bedre at gå ind ovenfra, via politikerne.

Hilsen
keld