Re: [ITPOLITIK] DR skal bruge åbne standarder

On Thu, 4 Jan 2007 14:45:18 +0100
Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:
> DR: "jamen det er kun relevant at tilbyde det indhold på windows
> platforme, for vi har 0% brugere af vores services nu som kommer fra
> andre platforme end windows" ;-)

Du glemmer noget. De skal nu også servicere f.eks. mobil telefon
platformen hvor linux også har et stort indtog for tiden.

> Den der med at det er tilladt at tilbyde extra services kan jeg ikke
> rigtig lide
> 	"DR har i den forbindelse mulighed for at producere public
> service- tjenester, der er specielt udviklet til disse platforme."
> fordi hvem siger at de skal tilbyde ALLE service tjenester på alle
> platforme?

Det er jo lidt et tolkningsspørgsmål, men ja jeg kan godt forstå din
tolkning af det. Jeg vil dog stadig være lidt optimist (læs; naiv) og
tro på at det betyder at vi med tiden vil komme til at kunne se deres
programmer online.

--
Kim Schulz    | Private :  http://www.schulz.dk
sslug@sslug | Business:  http://www.devteam.dk