Re: [ITPOLITIK] gymnasierne kan blive grosted for Linux

On Mon, 27 Nov 2006 01:34:15 +0100, Michael Rasmussen <sslug@sslug>
wrote:

>Man behøvede jo ikke starte med et platformsskift; man kunne erstatte CSS applikationer med FOSS applikationer på ens eksisterende platform. Her tænker jeg især på MS Word til OOo, da jeg ser større perspektiver i, at skolerne benytter ODF som det dokumentbærende format i stedet for OOXML.

Det er nu lidt svært at skifte til linux uden at lave et
platformsskift. :-)

Men ellers har du helt ret. Jeg så også hellere at vi pushede OOo og
andre fri softwer systemer til windows og så argumenterede at de
virker ligeså godt eller bedre på linux. Jeg synes bare ikke jeg
finder mange ligesinde i dette fora.

>Mit valgsprog: Jeg er lige glad med hvilke valg andre mennesker træffer, sålænge deres valg ikke begrænser min frihed til at vælge.

Enig!

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen