Re: [ITPOLITIK] Nu mener vi igen noget

I sslug.itpolitik, skrev E. Sjørlund:

>  Begge dele.
>
>  Hvim man kan tage artiklen for sit pålydende forærer Adobe jo sin kode
>  og indsats helt uden bindinger.

Så vidt jeg kunne læse af Mozilla websider og pressemeddelselserne, så
betyder det vist også at Adobe folk samarbejder for at få det hele til
at virke og passe sammen fremover. Så det udover et kode-dump også er et
resource spørgsmål. Ligegyldigt hvor meget jeg søgte, så kunne jeg
faktisk ikke finde noget at pege fingre af i denne historie.

>  Ros for at du tegner SSLUG på en måde, som jeg i det mindste er enig i.

Tak.

--
Jesper Krogh.