Re: [ITPOLITIK] DRM på New Media Days

Jan Hertel skrev:

> Det går så bedre at indsætte linket direkte i VLC, men altså kun på
> lydsiden. Intet billede kommer frem?

Jeg spillede det med mplayer. Og gemte det med mencoder, men jeg må ikke
transkode det til dig :-(
Selected video codec: [wmv9dmo] vfm: dmo (Windows Media Video 9 DMO)
Opening audio decoder: [ffmpeg] FFmpeg/libavcodec audio decoders

Har du installeret w32codecs?

--
Niels Elgaard Larsen
sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]