Re: [ITPOLITIK] Gyldendal om Wikipedia

René Seindal skrev:

> Jeg kunne måske nok smide mine mikro-artikler om nogle napoletanske
> konger og nogle mindre italienske byer på Wikipedia uden problemer,
> men de er så små at de dårligt nok ville kvalificere som en "stub".

Jeg synes alligevel du skal gøre det.  Hvis artiklerne er gode nok til
at du har følt du kunne være bekendt at sende dem til et andet
leksikon, så synes jeg også du kan være bekendt at føje dem til
Wikipedia.

Jacob (der stadig har det skidt med principperne for vedligeholdelsen
       af Wikipedia)
--
At brandmur checker dørvogter eller firewall generer
heldigvis ikke julemanden. Kan lokkeænder mon narre